Emekli Hattı

Halkbank’ta maaşınızı öğrenmek veya özel destek almak için karmaşık süreçlerle uğraşmanıza gerek yok; tek tuşla doğrudan yanıt alın ve hızlı çözümler bulun.

Halkbank Emekli Hattı, tüm emekli müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış bir hizmettir. Özel tuşlama süreleri ile 'maaşım yattı mı?' gibi sorulara hızlı yanıt alabilir, karmaşık menüler olmadan direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz. Halkbank’tan emeklilikte size özel, hızlı ve güvenilir çözümler.

  • Tuşlama süreleri emeklilerimize özel olarak uzun tutulmuştur, 
  • “Maaşım yattı mı?” ve “Kart borcum ne kadar?” gibi öncelikli sorulara menüler içinde kaybolmadan yanıt verilmektedir, 
  • Müşterilerimiz kayıtlı numaralarından arıyorsa kart/müşteri numarası tuşlamaya gerek kalmadan tanınmakta ve isimleriyle karşılanmaktadır, 
  • Hiçbir tuşlama yapmayan emekli müşterilerimiz, sonunda yardım için yetkili bir müşteri temsilcisine aktarılmaktadır,
  • Sesli yanıt sistemi sadece ana menüden oluşmaktadır, karmaşık alt menüleri yoktur, ana menüdeki tüm seçenekler müşteri temsilcisine bağlanmaktadır, 
  • Yoğunluk anında emekli müşterilerimize özel, kuyrukta beklemek yerine sırası geldiğinde aranmak üzere geri aranma seçeneği sunulmaktadır,

(*) 0850 222 92 62 numaralı Emekli hattından sadece emekli müşterilerimiz Banka ve/veya Kredi kartı ve şifre işlemleri için faydalanabilmektedir. Emekli olmayan müşterilerimiz Halkbank Dialog’a yönlendirilmektedir. 

Emekli müşterilerimizin iletişim bilgilerinin güncel olması ve sistemde kayıtlı telefonlarından aramaları durumunda daha hızlı bir şekilde hizmet sunulabilmektedir. 

Çağrı merkezinden hizmet alabilmeleri için emekli müşterilerimizin bizzat kendilerinin araması gerekmektedir. Müşterilerimizin güvenliği açısından kendileri yerine arayacak üçüncü şahıslara hizmet verilememektedir.