Üyelik ve İşlemler

İster evinizde, ister işyerinizde, Halkbank Dialog sayesinde bankacılık işlemlerinizi  sadece bir telefonla birkaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz.

İster evinizde, ister işyerinizde, isterseniz dünyanın herhangi bir yerinde olun, Halkbank Dialog sayesinde bankacılık işlemlerinizi mekana ve zamana bağlı kalmaksızın sadece bir telefonla birkaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz.

Halkbank müşterisi iseniz 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak 6 numaralı Başvurular menüsünden 5 numaralı İnternet/Dialog Başvurusu seçeneğini tuşlamanız yeterlidir. 

Halkbank müşterisi değilseniz Müşteri olma adımlarını takip ederek Halkbank müşterisi olabilir, oluşturacağınız dijital parola ile Halkbank Mobil, Halkbank İnternet Şubesi ve Dialog'u hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Nasıl Dijital Parola Alırım?

İşlem Saatleri / Limitleri

İşlem Türü Saat
Havale 24 Saat
EFT 08:00 - 17:00
İleri Tarihli EFT 24 Saat
Repo 10:00 -15:30 
Bono/Tahvil 15:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 2 Müşteriden Alış* 16:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 2 Müşteriden Satış* 16:30 - 17:00 Saatleri Hariç
Fon 7 Müşteriden Alış** 16:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 7 Müşteriye Satış*** 16:30 - 17:00 Saatleri Hariç
Değişken Fonlar 24 Saat
Halk Yatırım Hesabından Halkbank Hesabına Transfer 08:45-16:30 Arası
Halkbank Hesabından Halk Yatırım Hesabına Transfer 08:45-18:10 Arası

 

İşlem Türü Limit
Isme Havale 50.000 TL
Havale 1.000.000 TL
EFT 500.000 TL
Döviz Alış (Mesai İçi) 250.000 TL
Döviz Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Döviz Satış (Mesai İçi) 1.500.000 TL
Döviz Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
Altın Alış (Mesai İçi) 250.000 TL
Altın Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Altın Satış (Mesai İçi) 1.500.000 TL
Altın Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
TL Yükleme 1.000 TL
Vadeli Hesap Açılışı 25.000.000 TL
Başkasına Ait Halkbank Kredi Kartı Borcu Ödeme 150.000 TL
Şans Oyunları 500.000 TL
Repo En az 1.000 TL
Bono/Tahvil* En az 100 TL

Güvenlik

Bilgi güvenliğiniz açısından Bankamız adı ve logosu kullanılarak Bankamız tarafından gönderilmiş gibi gösterilen, dolandırıcılık amaçlı SMS, e-postalarda ve Bankamız adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında yer alan linkleri tıklamayınız.

İlginizi Çekebilir

Sıkça Sorulan Sorular

Hesaplarımın veya kartlarımın görülmesini engelleyebilir miyim?

Halkbank Dialog'da ya da İnternet Şube'sinde görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı müşteri temsilcinize bağlanarak veya İnternet Şube üzerinden kendiniz gizleyebilir, istediğiniz zamanda kullanıma açtırabilirsiniz.

Tanımlanan limitimi değiştirmek için ne yapmam gerekir?

Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.  

Limitlerinizi düşürmek için Dialog veya İnternet Şube den işlem yapabilirsiniz.

Kredi Kartımın borcunu kolayca nasıl ödeyebilirim?

Sesli Yanıt Sistemimizde 1 nolu Kart İşlemleri menüsünden 3 nolu Kredi Kartı Borç Ödemeleri ve Otomatik Ödeme Talimat İşlemleri seçeneği altında 1 nolu kredi kartı Ödemeleri seçeneğinden kredi kartı borcunuzu kolayca ödeyebilirsiniz. 

Dialog'dan hangi hizmetleri alabilirim?

Dialog'u aradığınızda karşınıza çıkacak tam yetkili bankacılık uzmanıyla görüşerek aşağıdaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz.

  • Şifre ve parola Hizmetleri 
  • Bankacılık Hizmetleri 
  • Kart Hizmetleri 
  • Destek Hizmetleri 
  • Başvuru Hizmetleri 
  • Bilgi Hizmetleri
  • Asistans Hizmetleri

Kısaca Halkbank Dialog ne kazandırır?

  • 7 gün, 24 saat hizmet alabilirsiniz.
  • Tüm hizmetler sadece bir telefon uzaklığındadır.
  • Yapacağınız işlemlerle zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Müşteri güvenliği ön planda tutulmaktadır.
  • 300'ü aşkın bankacılık hizmetini alabilirsiniz.
  • Halkbank Dialog’u aradığınızda müşteri temsilcisine bağlanmadan Sesli Yanıt Sistemi aracılığı ile de hizmet almanız mümkündür.