Hizmetler

Halkbank Kurumsal Dialog Hattı’nın Sunduğu Hizmetler

Halkbank Kurumsal Dialog Hattı'nda tek bir numaradan konusunda uzman Müşteri Temsilcini'ze bağlanarak 300'ü aşkın bankacılık işlemini 24 saat ücretsiz olarak yapabilirsiniz.

  • Sesli Yanıt Sistemi
  • Müşteri Temsilcisi ile görüşerek yapabileceğiniz işlemler

Kobi Kredileri

Bankamız ile çalışan veya çalışmak isteyen KOBİ'lere yönelik müşteri ihtiyaçlarına ve yapmak istedikleri işe uygun, bulundukları sektöre özel veya proje bazlı bankamızın, yurt içi ve yurt dışı kaynaklı kredileri hakkında genel bilgiler verilmekte ve müşterilerimiz detaylı bilgi almak için segmentine uygun şubelerimize yönlendirilmektedir.

Kobi Destek Hizmetleri

Halkbank Kurumsal Dialog Hattı’nı 365 gün 24 saat 0 850 222 0 401  numaralı telefondan arayarak bir çok konuda destek ve yardım hizmeti alabilirsiniz! 

Halkbank Kurumsal Dialog Hattı'nı aradığınızda, karşınıza çıkacak konusunda uzman kişilerden alabileceğiniz hizmetler

KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğunda herhangi bir hukuki konuda özellikle alacakların tahsilatı, marka/patent tescili, taklit edilen ürünlere karşı tedbirler, rekabet hukuku, teknik ve ticari konularda hukuki bilgilendirme ve kira kontratları gibi konularda bilgi edinebilmesi hizmetidir.

İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

İşyerinde karşılaşılan herhangi bir tıbbi sorunda uzman doktorlar tarafından telefonda işverene ve/veya çalışanlara tıbbi danışma hizmeti sağlanır.

İşyerinde meydana gelen iş kazalarında yapılması gereken ilkyardım müdahaleleri; hastalık belirtileri ve alınması gereken önlemler; çalışanlar için sağlıklı iş ortamı yaratılması; astım, sara, tansiyon, gıda zehirlenmesi, baygınlık, grip gibi hastalıklarda tavsiye ve yönlendirme; acil hastalık ve baygınlıklarda yapılması gerekenler…

Konusunda uzman doktorlar, aktarılmış olan tıbbi bilgilerin tümünü analiz ettikten sonra en kısa süre içinde yanıt verir. Ancak aktarılan bilgiler tıbbi bir konsültasyon yerine geçmez veya reçete nedeni olmaz.

İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

İşletme sahiplerine, işyeri ile ilgili ve/veya elemanlarına yönelik merak ettiği her türlü konuda bilgi verilmesi hizmetidir.

Aşağıdaki konularda konusunda uzman kişilerce (deneyimli insan kaynakları uzmanları, idari işler ve personel sorumluları) bilgi aktarımı yapılır.

  • İş Kanunu’na göre işverenin hakları, işe alım ve işten çıkartmada uygulanması gereken prosedürler
  • Çalışanların motivasyonun yükseltilmesi için yapılması gerekenler, eğitim ve seminerler için bilgilendirme
  • Eleman işe alımı için aranılan pozisyona göre ilanın ne şekilde verilmesi gerektiği, eleman seçiminde aranılan niteliklere göre özgeçmiş (CV) bazında ön değerlendirmenin yapılması
  • Piyasa şartlarında sektörlere göre ve pozisyona göre ücretler konusunda bilgilendirme, maaş bordrosunun hazırlanması, ihbar ve kıdem tazminatının hesaplanası
  • Hangi durumlarda ihtar yazısının çekileceği, izin hakları ve günleri
  • SGK primleri

İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

1- Seyahat Servisi

KOBİ müşterilerimizin seyahatlerini her yönü ile planlayıp düzenleyecekleri bir seyahat servisidir. Tercihinize göre eksiksiz bir yolculuk programı hazırlar ve uçak, tren, otobüs, otel ve araç kiralama rezervasyonlarını yapar. Ayrıca seyahat için yapılan araştırma sırasında diğer alternatifler hakkında tavsiyelerde bulunur. 

2- Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi

Yerli ve yabancı kaynakları kullanılarak işverene otel bilgileri aktarılır, gerekirse rezervasyon yapılır ve rezervasyonla ilgili bilgi verilir.

3- Seyahat Öncesi Bilgi Servisi

Seyahate gitmeyi planladığınız bölgeler hakkında bilgi sağlanır. İlgili bilgiler hava durumu ve kültürel faaliyetleri kapsar.

4- Restoran Rezervasyon ve Bilgi Servisi

Talebinize bağlı olarak her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilir, talep etmesi durumunda rezervasyon yapılır. 

5- Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon

Bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü sinema, konser, tiyatro, müze, spor karşılaşmaları, müzikal, bale ve opera etkinlikleri ile ilgili gerekli bilgi sunulur ve biletleri temin edilir. 

6- Hediye ve Spesiyalite Servisi, Çiçek Gönderimi

Özel araştırma ve özel alışveriş taleplerinizi karşılamak için mümkün olan tüm kaynaklar kullanılır. İhtiyaç doğrultusunda gelen hediye ve çiçeklerinin dağıtımı talebi için tüm öneriler yapılır, siparişin verilmesi için gerekli organizasyon yapılır.

7- İş Seyahati Servisi

    7.1. Ekipman Kiralama ve Organizasyon Servisi

    İş seyahati esnasında ihtiyaç duyacağınız her türlü ekipmanın (PC, dizüstü bilgisayar, cep telefonu vb ) kiralama organizasyonu düzenlenir.

    7.2. Toplantı/Konferans Organizasyon Servisi 

    Seyahat esnasında katılacağınız toplantı veya konferanslarla ilgili her  türlü organizasyon yapılır.

    7.3. Çeviri Servisi

    Yabancı dilde dokümanların tercümesi için gerekli organizasyonlar yapılır.

8- Kurye ve kargo hizmetleri ile ilgili her türlü organizasyonun yapılması sağlanır.

9- Vize başvurularında yapılması gerekenler, gerekli evraklar ve konsolosluk işlemleri ile ilgili bilgi verilmesi hizmetidir.

Yurtiçinde ve yurtdışında, KOBİ'lerin faaliyet alanlarına ile ilgili olarak işletme hedefleri doğrultusunda talep edilen kursların, sertifika programlarının içeriği, yeri, ücreti konularında bilgi verilmesidir.

 Kişinin profesyonel eğitim yaşamlarına yönelik kendi istek ve eğitim talepleri doğrultusunda değerlendirilerek eğilimlerine en uygun yurtiçi ve yurtdışı eğitim rehberliği hizmetinin sunulmasıdır.

Kapsam

  • Bilgisayar eğitimi veren kuruluşlar (AutoCAD, Microshop, programlama, Excel, Access vb.)
  • Sertifikaların geçerlilik süresi, program kapsamları, ücretleri
  • Dil okulları seçerken nelere dikkat edilmesi gerektiği; en popüler dil okulları; dil okulunun kişinin karakterine, hobilerine, ilgi alanlarına, maddi yeterliliğine ve ülkelerin sunduğu şartlara uygun olup olmadığı

İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

İlgili hizmetin sunulacağı vasıtanın Türkiye’de kayıtlı, 3500 kg’dan az ve ruhsatta hususi oto cinsi olarak belirtilmiş bir araç olması zorunludur.

Hizmet: Tüm hukuki yükümlülükleri hazırlanmış, lehinize tüm hizmet aşamaları kontrol edilen anahtar bir çözüm paketidir.

  • Aracın talep edilen yerden alınıp muayenesi yapıldıktan sonra talep edilen yere teslim edilmesi
  • Randevu sistemi ile vergi ve ceza borçları ile ilgili eksiklerin araç muayene işlemi başlamadan tamamlanması
  • Güvenilir trafik müşavirliği şirketleri ile çalışılarak muhtemel sahtekârlıklara karşı güven verilmesi

Müşteri Açısından Ücret ve Ödeme Koşulları

Vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu veya trafik sigortası eksiği, aracın işleminin yapılması amaçlı kullanım sonucu oluşacak benzin tutarı ve diğer ek giderler ücrete dahil değildir. İlgili tutar müşteri onayı sonrası kredi kartından tahsil edilecektir.

*Bu hizmet İstanbul, Ankara ve İzmir’de verilmektedir.

1- Dahili Tesisat Problemleri

2- Elektrik Problemleri

2.1 İşyerinin dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından elektrik anahtarına kadar) kaynaklanan bir sorun nedeniyle meydana gelebilecek acil çözüm gerektiren problemlerde işyerinizin bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir elektrikçi, onayınız durumunda gönderilecektir.

2.2. Görevlendirilen elektrikçinin yol, işçilik ve materyal masrafları olay başına 50 USD sınırına kadar yılda 2 defaya mahsus olmak üzere karşılanacak, bu meblağı aşan masraflar onaylamanız durumunda tarafınızdan karşılanacaktır. Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece 50 USD sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

2.3 Teminat dışı olan istisnalar
   a) Elektrik kaynağından yararlanılmasını sağlayan materyaller (lamba, duy, floresan lambası, priz, elektrik düğmesi vb.)
   b) Elektrikli ev aletleri, ısıtıcı, havalandırma tesisatı, elektrik kaynağı ile çalışan tüm aletler (beyaz eşya vb.)
   c) Elektrik tesisatı çok eski ve tamir edilemeyecek durumda ise kapsam dışıdır. 

3- İşyeri Anahtarının Kaybı veya Umutulması

3.1. İşyerinde anahtarının kaybı veya unutulması gibi nedenlerle işyerine girememe veya işyerinden çıkamama durumlarında işyerinizin bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir çilingir onayınız ve ilgili işyerinde çalıştığınıza dair herhangi bir belgeye (tapu, fatura vb.) sahip olmanız şartı ile gönderilecektir.

3.2. Görevlendirilen çilingirin yol ve işçilik masrafları 50 USD sınırına kadar yılda 2 defaya mahsus olmak üzere karşılanacak, bu meblağı aşan masraflar onaylamanız durumunda tarafınızdan karşılanacaktır.
Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece limit dahilinde işçilik hizmeti verilecektir. 
Sunulan hizmette zorunlu olarak kilide zarar verildiği durumlarda belirlenen limit dahilinde kilit değişimi materyal masrafı da üstlenilecektir.

3.3. Teminat dışı olan istisnalar
Kilide zarar verilmeyen durumlarda kilit değiştirilmesi, anahtar yaptırılması gibi masraflar teminat kapsamı dışındadır.

3.4. Çilingir hizmetleri hafta içi, mesai günlerinde saat 09.00 ile 18.00 saatleri arasında polis nezaretinde sağlanacaktır. 

4- Cam Kırılması

4.1. İşyerinin camlarının kırılması veya çatlaması durumunda işyerinizin bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir camcı, onayınız durumunda gönderilecektir.

4.2. Görevlendirilen camcının yol, işçilik ve cam masrafları 50 USD sınırına kadar yılda 2 defaya mahsus olmak üzere karşılanacak, bu meblağı aşan masraflar onaylamanız durumunda tarafınızdan karşılanacaktır.
Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece limit dahilinde cam ve işçilik hizmeti verilecektir.

5- Güvenlik Hizmeti

İşyerinin kullanılmaz hale gelmesi durumunda işyerinin güvenliği azami 24 saat ile ücretsiz olarak sağlanacaktır.

1- Bir Hastane Biriminden Diğerine Şehir İçi Taşımacılığı

Aynı kent içindeki başka bir hastane birimine ambulans ile taşınmayı gerektiren bir durum olması halinde bu taşıma, eğer gerekiyorsa tıbbi gözetim altında da olmak üzere organize ve kontrol edilir.

2- Şehirlerarası Taşımacılk

Başka bir kentteki bir hastane birimine taşınmasını gerektiren bir durum olması halinde bu taşıma en uygun olanaklar kullanılarak organize ve kontrol edilir.
Bu taşıma gereken bakımı sağlayacak en yakın ve en iyi donanımlı hastane birimine, eğer gerekiyorsa tıbbi gözetim altında da olmak üzere yapılacaktır.
Sunulan hizmet ikincil yardımdan ibarettir. Hiç bir durumda acil yardım teşekkülleri yerine geçmemektedir. 
Ambulans ve tedavi ücretleri tarafınıza aittir. Bankamız sadece organizasyonu düzenler.

İşyerinde meydana gelen su basması, yangın vb. hasar durumlarında acil problemlere karşı ilgili birimler ile organizasyonun sağlanması, işyerinin faaliyetlerine bir an evvel başlayabilmesi için sağlanan destek ve organizasyon hizmetidir.

Profesyonel tek bir hizmet biriminin yönlendirilerek, belirlenen sürede onarımın tamamlanması sağlanır.

Belli başlı hizmet alanları: Duvar boya, kalorifer tesisat, klima tesisat, tavan/çatı onarımı, su tesisatı, doğrama, ofis sistemleri, elektrik tesisatı, vitrifiye malzemeleri, zemin/parke.

*Bu hizmet İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’da verilmektedir.