Son yıllarda mobil uygulamaların kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte Mobil Bankacılık kanalı ile yapılan işlemlerin de kullanımında büyük bir artış görülmektedir. Bu sebeple Mobil cihazlar üzerinden sunulan bankacılık hizmetlerinin güvenliği çok daha önemli hale gelmiştir. Türkiye'de bu konuda teknolojiye yatırım yapan Halkbank, size güvenli teknolojiye dayanan Halkbank Mobil’i sunmaktadır. Halkbank Mobil, işlemlerinizi kolayca ve güvenli bir biçimde yapmanıza imkan tanımaktadır.
Bilgi güvenliğiniz açısından Bankamız adı ve logosu kullanılarak Bankamız tarafından gönderilmiş gibi gösterilen, dolandırıcılık amaçlı SMS, e-postalarda ve Bankamız adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında yer alan bağlantıları tıklamayınız.
Bankamıza ait sosyal medya hesapları için tıklayınız.
Halkbank; Mobil, uygulamaya giriş için, hiçbir zaman cep telefonuna ait marka ve model gibi bilgiler talep etmemektedir. Tüm bilgiler güvenli giriş ekranlarından yapılmaktadır. Pop up (anlık açılan pencere) olarak açılabilecek herhangi bir ekrana bilgi girişi yapmayınız.
Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.
Bankamız kanalları aracılığıyla gerçekleştirilen tüm bankacılık işlemlerinin kaydı sistemlerimizde tutulmakta olup, bu kayıtlar müşteri bilgilerinin gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklanmaktadır.
Halkbank Mobil’e girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmazsanız, güvenliğiniz için işlem yapmak istediğinizde otomatik olarak Dijital Parola giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar Dijital Parola’nızı veya ŞifreÇiz şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bir başkasının işlem yapmasını engellemiş olursunuz.
İşlemlerinizi tamamladıktan sonra Anasayfa’da sol üstte yer alan Profil ikonuna tıklayarak erişebileceğiniz Çıkış butonu ile çıkış yapmanızı öneriyoruz.