Üyelik ve İşlemler

İster evinizde, ister işyerinizde, Halkbank Dialog sayesinde bankacılık işlemlerinizi sadece bir telefonla birkaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz.

İster evinizde, ister işyerinizde, isterseniz dünyanın herhangi bir yerinde olun, Halkbank Dialog sayesinde bankacılık işlemlerinizi mekana ve zamana bağlı kalmaksızın sadece bir telefonla birkaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’da kullanacağınız Dijital Parola’nızı 0850 222 0 401 Halkbank Kurumsal Dialog Hattı'nı arayarak veya bağlı bulunduğunuz şubenizden alabilirsiniz.

Halkbank müşterisi değilseniz Müşteri olma adımlarını takip ederek Halbank müşterisi olabilir, oluşturacağınız dijital parola ile Halkbank Mobil, Halkbank İnternet Şubesi ve Dialog'u hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Nasıl Dijital Parola Alırım?

İşlem Saatleri / Limitleri

İşlem Türü Saat
Havale 24 Saat
EFT 08:00 - 17:00
İleri Tarihli EFT 24 Saat
Repo 10:00 -15:30 
Bono/Tahvil 15:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 2 Müşteriden Alış* 16:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 2 Müşteriden Satış* 16:30 - 17:00 Saatleri Hariç
Fon 7 Müşteriden Alış** 16:30 - 18:00 Saatleri Hariç
Fon 7 Müşteriye Satış*** 16:30 - 17:00 Saatleri Hariç
Değişken Fonlar 24 Saat
Halk Yatırım Hesabından Halkbank Hesabına Transfer 08:45-16:30 Arası
Halkbank Hesabından Halk Yatırım Hesabına Transfer 08:45-18:10 Arası

 

İşlem Türü Limit
Isme Havale 50.000 TL
Havale 1.000.000 TL
EFT 500.000 TL
Döviz Alış (Mesai İçi) 250.000 TL
Döviz Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Döviz Satış (Mesai İçi) 1.500.000 TL
Döviz Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
Altın Alış (Mesai İçi) 250.000 TL
Altın Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Altın Satış (Mesai İçi) 1.500.000 TL
Altın Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
TL Yükleme 1.000 TL
Vadeli Hesap Açılışı 25.000.000 TL
Başkasına Ait Halkbank Kredi Kartı Borcu Ödeme 150.000 TL
Şans Oyunları 500.000 TL
Repo En az 1.000 TL
Bono/Tahvil* En az 100 TL

İlginizi Çekebilir

Sıkça Sorulan Sorular

0 850 222 0 401 Kurumsal Dialog Hattı'ndan hangi krediler hakkında bilgi alabilirim?

Bankamız ile çalışan veya çalışmak isteyen ticari müşterilerimize, müşteri ihtiyaçların, yapmak istedikleri işe uygun, bulundukları sektöre özel veya proje bazlı bankamızın, yurt içi ve yurt dışı kaynaklı kredileri hakkında genel bilgileri  0 850 222 0 401 Kurumsal Dialog Hattı'nı arayarak öğrenebilirsiniz. 

Kurumsal Dialog Hattı Şifremi/Dijital Parolamı unuttum ne yapmalıyım ?

Dijital Parolanızı 0 850 222 0 401 Kurumsal Dialog Hattı'nı arayarak veya bağlı bulunduğunuz şubenizden alabilirsiniz.

SMS Ekstre hizmetinden nasıl yararlanabilrim?

Hizmetten yararlanmak için Halkbank İnternet Şubesi'nde E-Mail/SMS Talimatları menüsünden bir kereye mahsus talimat vermeniz yeterli olacaktır.
Kredi Kartı SMS Ekstre Bilgisi Talimatı verdiğinizde, tüm kredi kartlarınızın ekstre borcu, minimum ödeme tutarı ve son ödeme tarihi hesap kesim tarihinizde cep telefonunuza SMS ile gönderilecektir.

Müşteri numaramı nasıl öğrenebilirim?

Dialog’u kullanmak için gereken müşteri numaranızı dilediğiniz herhangi bir Halkbank Şubesi’nden ya da Dialog aracılığı ile öğrenebilirsiniz.

Kurumsal Dialog Hattı'ndan hangi hizmetleri alabilirim?

  • Bankacılık Hizmetleri
  • Şifre ve parola Hizmetleri
  • Kart Hizmetleri
  • Destek Hizmetleri
  • Bilgi Hizmetleri
  • Asistans Hizmetleri