Kurumsal Halkbank Mobil

Halkbank’ın hayatınızı kolaylaştırmak adına sunduğu Halkbank Mobil uygulamasıyla cep telefonunuzu kullanarak bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Halkbank’ın hayatınızı kolaylaştırmak adına sunduğu Halkbank Mobil uygulaması ile dilediğiniz zaman istediğiniz yerden cep telefonunuzu kullanarak tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Nasıl Giriş Yapabilirim?

Dijital Kolaylıklar Halkbank’la Cebinizde!

Kurumsal Yetki Yapıları

Tercihinize sunulan kullanıcı türlerinden birini kullanarak güvenli bir şekilde, Kurumsal Halkbank Mobil’den 7 gün, 24 saat Halkbank nezdindeki tüm hesaplarınız ile ilgili bir çok bankacılık hizmetini masraf/komisyon ödemeden gerçekleştirebilirsiniz.

  • Normal Kullanıcı: Bu müşteri yapısında, firma adına başvuruyu yapan yetkili mobil uygulamada her türlü işlemi kurumsal parola ile gerçekleştirebilir.
  • Kademeli Yetkilendirme: Firma adına başvuruyu yapan yetkili mobil uygulamada tüm işlemleri yapabileceği gibi, aynı zamanda firmasından kullanıcıları belirli işlemler için yetkilendirerek işlem yapmalarını sağlayabilir.
  • Bakiye/Hareket Görüntüleme: Parasal işlem yapmak istemeyen, yalnızca hesap hareketleri izleme ve görüntüleme hizmeti almak isteyen firmalara, bu kullanım şekli tanımlanır. Bakiye Hareket Görüntüleme müşterileri de firmasının alt kullanıcılarına belirli hesap ya da işlemler için görüntüleme yetkisi tanımlayabilmektedir.
  • Firma Yetkilisi Çift Onay Dışında: Bu seçim yapıldığında, firma yetkilisi hariç kuruma bağlı tüm kullanıcılar havale, EFT ve döviz transferi işlemlerini anında tamamlayamayacak ve onaya gönderecektir. Onayda bekleyen işlemler daha sonra yetkili kullanıcı tarafından tamamlanacaktır.
  • Firma Yetkilisi Çift Onaya Dahil: Bu seçim yapıldığında, firma yetkilisi dâhil kuruma bağlı tüm kullanıcılar havale, EFT ve döviz transferi işlemlerini anında tamamlayamayacak ve onaya gönderecektir. Onayda bekleyen işlemler daha sonra yetkili kullanıcı tarafından tamamlanacaktır.

Nasıl Dijital Parola Alırım? (Şahıs Şirketleri)

Şahıs şirketleri Halkbank Mobil Uygulamasında T.C. Kimlik kartları veya Kredi/Banka kartları ile, Halkbank İnternet Şubesinde kart bilgileri ile parola  oluşturma işlemini gerçekleştirebilir.

0850 222 0 401 Halkbank Kurumsal Dialog’u arayarak Dijital parolanızı oluşturabilirsiniz.

İşlem Limitleri / Saatleri

İşlem Türü Limit
İsme Havale 25.000 TL
Hesaba Havale 30.000.000 TL
EFT 10.000.000 TL
Döviz Alış (Mesai İçi) 5.000.000 TL
Döviz Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Döviz Satış (Mesai İçi) 5.000.000 TL
Döviz Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
Yurtiçi Döviz Transfer 250.000 TL
Repo En az 1000 TL
Bono/Tahvil* En az 100 TL
Altın Alış (Mesai İçi) 5.000.000 TL
Altın Alış (Mesai Dışı) 20.000 TL
Altın Satış (Mesai İçi) 5.000.000 TL
Altın Satış (Mesai Dışı) 200.000 TL
TL Yükleme 1.000 TL
İşlem Türü İşlem Saati
Havale 24 Saat
EFT 08:00 - 17:00
İleri Tarihli EFT 24 Saat
Repo 10:00 - 16:30
Bono/Tahvil 09:00 - 15:30
Fon İşlemleri 24 Saat
Halk Yatırım Hesabından Halkbank Hesabına Transfer 08:45-17:00 Arası
Halkbank Hesabından Halk Yatırım Hesabına Transfer 08:45-18:10 Arası

Yapılabilecek İşlemler

  • Hesaplarım
  • Dİğer Banka Hesaplarım
    • Hesap Bilgilerim/İzinlerim
    • Hesap Bilgileri Erişim İzni İptal
  • Açık Hesap İşlemleri
    • Açık Hesap Başvurusu
    • Başvuru Sorgulama
    • Açık Hesap Limit Artırım Başvurusu
    • Açık Hesap Ekstre Görüntüleme
  • Hesap Açılışları
    • Vadesiz Hesap Açılışı
    • Vadeli Hesap Açılışı
    • Dövizden Dönüşümlü Kur Korumalı TL Vadeli Hesap Açılışı
    • Dövizden Dönüşümlü Kur Korumalı TL Vadeli Mevduat Hesap Yenileme
    • Yurt Dışında yerleşik Vatandaşlar Mevduat (YUVAM) Hesap Açılışı
    • Altın Hesap Açılışı
    • Yatırım Hesap Açılışı
    • Hisse Senedi Hesap Açılışı 
  • Çek/Senet İşlemleri
    • Senet Bilgileri Görüntüleme
    • Çek Bilgileri Görüntüleme
    • Senet Ödeme
  • Diğer İşlemler
    • Hesap Ekstresi Gönderme
    • Vadeli Hesap Faiz Tutarı Çekme
    • Vadeli Hesaba Para Yatırma
    • Faiz Gelirleri İzleme
    • Hesap Adı Tanımlama

  • Kredi Kartlarım
    • Kredi Kartlarım
    • Dönemiçi Bilgiler
    • Ekstre Görüntüleme
    • Karta Hesap Bağlama
    • Parafpara
    • Hesap Kredi Kartı Tanımlama
    • Şifre Üretme
  • Banka Kartlarım
    • Paraf Debit Business
    • Karta Hesap Bağlama/Silme
    • Şifre Üretme
    • E-Ticaret Limiti Belirleme
  • Ticari Kartlarım
    • Paraf Esnaf/Paraf Kobi
    • Ekstre Görüntüleme
    • Borç Ödeme
    • Nakit Avans
    • Taksitlendirme
    • Taksitli Nakit Avans
    • Taksitli Nakit Avans Kapatma
    • Şifre Üretme
    • ParafPara
    • Otomatik Ödeme talimatı
  • Borç Ödeme
    • Kendi Kredi Kartım
    • Başkasına Ait Halkbank Kredi Kartı
    • Otomatik Ödeme Talimatı
  • Kampanyalarım
    • Güncel Kampanyalarım
    • Geçmiş Kampanyalarım

Uygulama İzinleri

Uygulama İzinleri

  • Kayıtlı Transferlerim
  • Son Transferlerim
  • Yeni Transfer (Havale/EFT)
  • FAST ile 7/24 Transfer
  • Hesaplarım Arası Transfer
  • Kolay Adres
    • KOLAY Adres ile Transfer
    • KOLAY Adres Tanımlama/Güncelleme/İptal
  • Karekod ile Transfer
    • Para Gönder
    • Para İsteme
  • Döviz Transferi
    • Yurtiçi Döviz Transferi
    • Döviz Transferi İşlemlerim
    • SWIFT Takip
  • Transfer Emirlerim
    • EFT/HAVALE Emirlerim
    • FAST İzleme/İade
    • Yeni Emir Girişi
  • Diğer Banka ile Para Transferi 
  • Ödeme İste

  • ATM’den Para Çek
  • ATM’den Para Yatır
  • Karekod Görüntüle
  • Karekod ile Ödeme
  • Karekod ile Para Gönder
  • Karekod ile Para İste
  • Karekod ile SGK Ödemesi
  • Karekod Ayarları

  • Vergi ve Devlet Ödemeleri
    • Motorlu Taşıtlar Vergi Ödemesi
    • Vergi/Harç/Ceza Ödemeleri
    • Gelir Vergisi Ödemeleri
    • Trafik Ceza/Plakalı Vergi Ödemeleri
    • Gümrük Vergi Ödemesi
    • Tapu Ödemeleri
    • E-Esnaf Ödemesi
    • Denizcilik Ödemesi
    • Muhasebat Ödemeleri
  • SGK Ödemeleri
    • SGK Ödemesi
    • Karekod ile SGK Ödeme
    • SGK Otomatik Ödeme Talimatları
    • Kayıtlı SGK Ödemeleri
  • Fatura ve Kurum Ödemeleri
  • Şans Oyunu Ödemeleri
    • Şans Oyunu Ödemeleri
    • Kayıtlı Şans Oyunu Ödemeleri
  • GSM Ödemeleri
    • Cep Telefonu Ödemesi
    • Cep Telefonu TL Yükleme
  • HGS Ödemeleri
    • HGS İzleme
    • HGS Bakiye İzleme
    • HGS Talimat Güncelleme
  • Bağış Ödemeleri
  • Fatura Ödeme Talimatlarım
  • Kayıtlı Ödemelerim
  • Son Ödemelerim

  • Kredilerim
  • Başvuru/Sorgulama
  • Kredi Ödeme Talimatı
  • TOKİ işlemlerim
    • TOKİ Hesap İzleme
    • TOKİ Taksit Ödeme

  • Döviz ve Altın Kurları
  • Portföy
  • Döviz İşlemleri
  • Döviz Arbitraj İşlemleri
  • Altın İşlemleri
  • Yatırım Hesap Açılışı
  • Yatırım Ekstreleri
  • Türev Ekstreleri
  • Uygunluk Testi
  • Halk Yatırım
    • Halk Yatırım Transferleri
    • Halk Yatırım Hisse Senedi/VİOP İşlemleri
      • Takip Listem
      • Piyasalar
      • Haberler
        • Foreks Haberleri
        • KAP Haberleri
      • Portföy
      • Emirler
      • Hisse Al/Sat 
      • VİOP Al/Sat

  • Bireysel Emeklilik
  • Hayat Sigortası
    • Poliçe Detay Bilgileri
    • Poliçe Tahsilat Bilgileri
  • Başvuru/Bilgi Alma

  • Kredi Başvurusu
  • Kart Başvurusu
  • Kredi Kartı Limit Artırım
  • Açık Hesap Başvuru/Limit Artırım
  • Vadesiz/Vadeli Hesap Açılışı
  • Yatırım Hesap Açılışı
  • Fatura Ödeme Talimatlarım
  • Sigorta Başvurusu
  • Emekli Promosyon Başvurusu
  • Emekli Maaşı Taşıma
  • Diğer Banka Hesap Erişim İzni

  • Sözleşmeler ve Formlar
  • E-Hesap Cüzdanı
  • Ekstreler  
  • Talimatlar

  • ŞifreÇiz İşlemleri
  • E-Posta/SMS Talimatları
  • Dijital Parola Değişikliği
  • İşlem Limitleri
  • İşlem Kısıtları 
  • Şube/ATM
  • Bize Ulaşın
  • Tanımlı Cihazlarım
  • Son Giriş Bilgileri
  • Gizlilik Politikası
  • Kişisel Bilgiler 

Uygulama İzinleri

Halkbank Mobil uygulamamızda yer alan bazı fonksiyonlar, uygulamamızı sorunsuz kullanabilmeniz için çeşitli bilgilere erişmek amacıyla sizden bazı izinler istemektedir. 

Cihazınızdan istenen izinler ve gerektiği fonksiyonlar şunlardır:

  • Kamera kullanımı (Resim ve video çekme): QR ile para çekme veya ödeme fonksiyonunun çalışması için gereklidir.
  • Konum servislerine erişim: ATM, Şube ekranı ve yakınınızdaki fırsatları görüntüleyebilmeniz için izin istenmektedir.
  • Telefon durumu ve kimliğine erişim: Genel arızalarda hangi cihazda sorun yaşandığını tespit edebilmemiz için gereklidir.
  • Fotoğraflar / medya / dosyalara erişim: Galeriden profil fotoğrafı eklemek / Dekontlarınızı cihazınızın belleğine geçici olarak kaydetmek için gereklidir.
  • Mikrofon İzni: Halkbank Mobil’de işlemlerinizi sesle gerçekleştirebilmeniz için alınmaktadır. Şu anda geliştirme aşamasındadır.
  • Takvim: Borç / Alacak bilgilerinin ajandaya işlenmesini için gereklidir.
  • Direkt arama izni: Çağrı merkezini uygulama üzerinden direkt arayabilmeniz için izin istenmektedir.

Diğer:

  • Ağ bağlantıları ve WiFi bağlantılarına erişim: İnternete bağlanabilmeniz için istenmektedir.
  • Yakın Alan İletişim (NFC): Mobil ödemede kullanılan NFC işlemleri için gereklidir.
  • Telefonun uykuya geçmesini önleme: Mobil ödeme fonksiyonunun çalışabilmesi için gereklidir.

İlginizi Çekebilir

Sıkça Sorulan Sorular

Halkbank Mobil parolamı unuttum/bloke oldu. Ne yapmalıyım?

Halkbank Mobil parolasını unutan ya da bloke eden şahış firması müşterilerimiz Halkbank Mobil'de Dijital Parola Al seçeneğini tıklayıp, Kredi kartı/Banka kartı veya T.C. kimlik Kartını kullanarak  yeni dijital parola oluşturabilirler. 

 

Şahış firması dışında kalan diğer kurumsal müşterilerimiz bağlı bulundukları şubelere giderek dijital parolalarını talep edebilirler.

Halkbank Mobil’den yapacağım işlemler için limit var mı?

Yapmak istediğiniz işlemin türüne göre tanımlanmış işlem limitleri bulunmaktadır. İşlem limitlerini görüntülemek için lütfen tıklayınız.

Mobil Bankacılık nedir?

Halkbank Mobil, bankacılık işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde dilediğiniz zaman istediğiniz yerden gerçekleştirebileceğiniz Mobil Bankacılık uygulamasıdır.

Halkbank Mobil uygulamamızı uygulama marketlerinden indirerek kullanmaya başlayabilirsiniz.

NFC hangi cihazlarda geçerlidir?

NFC teknolojisi, Android 5.0 ve üzeri, iOS 11 ve üzeri cihazlarda geçerlidir.

Halkbank Mobil’i kimler kullanabilir?

Bankamız dijital kanal üyeliği olan tüm müşterilerimiz, Bankamızda kayıtlı cep telefonları üzerinden Halkbank Mobil’i cihazlarına yükleyip, gerekli aktivasyon aşamalarını cihaz üzerinden tamamlayarak Halkbank Mobil’i kullanabilirler.