Dijital Parola

Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’da kullanacağınız Dijital Parola’nızı almak çok kolay!

Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’da kullanacağınız Dijital Parola’nızı almak çok kolay!

Halkbank’ın tüm dijital kanalları tek bir parola ile hizmetinizde. Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog  dijital kanallarımızın kolaylıklarından tek bir parola ile faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Dijital Parola’nızı Halkbank İnternet Şubesi veya Mobil Şube girişinde yer alan “Parolamı Bilmiyorum/Unuttum” seçeneği ile ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak Şifre İşlemleri menüsünden kart bilgilerinizi kullanarak üretebilir, dilerseniz şubelerimizden alabilirsiniz.

Nasıl Dijital Parola Alırım?

Sıkça Sorulan Sorular

Halkbank İnternet Şubesi nedir?

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde yapacağım işlemler ve alacağım hizmetler için ne kadar masraf ve komisyon ödeyeceğim?

Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 

Sayfalarınızda Türkçe karakterleri görüntüleyemiyorum. Ne yapmalıyım?

Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz. 

1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz. 

2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:

"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"

"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"

"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New" 

olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.

iPhone cep telefonuma İnternet Şubesi'ne giriş SMS'leri 2 kez geliyor. Ne yapmalıyım?

Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihazınızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir 

Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele"  seçimi "Asla"  olarak işaretlenmelidir. 

Halkbank İnternet Şubesi güvenli mi?

Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İnternet Bankacılığında en güncel güvenlik teknolojileri kullanılmaktadır.

Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.

İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.

Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.