Mobil Onay

BDDK’nın yayınladığı «Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik» gereğince Halkbank Mobil’i kullanan müşterilerimiz, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Dialog’a girişlerini ve bu kanallardan SMS şifre ile gerçekleştirilen işlemlerini SMS şifre yerine Halkbank Mobil Onay ile gerçekleştireceklerdir.

Halkbank Mobil Onay’a erişmek için:

  • Halkbank Mobil uygulamanızın ana ekranında Mobil Onay butonuna tıklayınız.
  • Bildirim listesinde giriş yapmakta olduğunuz oturum ismi, tarih ve saati kontrol ederek mobil onay işleminizi gerçekleştiriniz.

Halkbank Mobil Onay almakta sorun yaşıyorsanız:

  • Halkbank Mobil Onay’ın gelmediği durumlarda akıllı cihazınızın internet erişimi olup olmadığını kontrol ediniz.
  • İnternet erişiminiz var ise cihaz ayarlarından Halkbank Mobil bildirim izinlerine onayınızı kontrol ediniz ve uygulamanın güncel versiyonunu kullandığınıza emin olunuz.
  • Bu kontroller sonrası hala bildirim alamıyorsanız destek almak için Halkbank Dialog’a ulaşabilirsiniz.
  • Halkbank Mobil Onayınızı cep telefonunuza gelen bildirim ile Halkbank Mobil / Hızlı İşlemler ile verebilirsiniz.
  • Halkbank Mobil Onay bildirimi aldığınız işlem tarafınızdan gerçekleştirilmeyse Halkbank Mobil üzerinde şüpheli işlem bildiriminde bulunabilirsiniz.