Bilgi güvenliğiniz açısından Bankamız adı ve logosu kullanılarak Bankamız tarafından gönderilmiş gibi gösterilen, dolandırıcılık amaçlı SMS, e-postalarda ve Bankamız adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında yer alan bağlantıları tıklamayınız.
Bankamıza ait sosyal medya hesapları için tıklayınız.
Halkbank; İnternet Şubesi'ne giriş için, hiçbir zaman cep telefonuna ait marka ve model gibi bilgiler talep etmemektedir. Tüm bilgiler güvenli giriş ekranlarından yapılmaktadır. Pop up olarak açılabilecek herhangi bir ekrana bilgi girişi yapmayınız.
Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.
Bankamız kanalları aracılığıyla gerçekleştirilen tüm bankacılık işlemlerinin kaydı sistemlerimizde tutulmakta olup, bu kayıtlar müşteri bilgilerinin gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklanmaktadır.
İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmazsanız, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak Dijital Parola giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, Dijital Parola’ nızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile bir başkasının işlem yapmasını engellemiş olursunuz.
Halkbank İnternet Şubesi ile sizin bilgisayarınız arasındaki verilerin gizliliği ve bütünlüğü TLS (Transport Layer Security) 1.2. 256 bit şifreleme ile korunmaktadır. Giriş sayfasında adres alanında Digicert’ten alınmış sertfiika bilgilerinin yeşil renkte olduğu kontrol ediniz. Halkbank Internet Şubesi’ne girişte, müşteri numarası/TCKN ve Dijital Parola giriş ekranında adres çubuğunda yeşil renkte görünen alanda kilit işaretine tıkladığınızda sertifika bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.
İnternet Şubesi’nde işlemlerinizi tamamladıktan sonra çıkmak istediğinizde sağ tarafta yer alan “Güvenli Çıkış” uygulamasını kullanmanızı öneriyoruz. Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız.
İnternet Şubesi'nden, Halkbank Mobil’den, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan veya şubenizden SMS bankacılığı hizmeti talimatı verdikten sonra, belirlediğiniz işlemler için cep telefonunuza SMS ile bilgi gelmesini sağlayabilirsiniz. Böylece siz bilgisayarınızın başında olmasanız da gerçekleşen işlemler SMS ile cebinizde.
Halkbank Mobil’i kullanan müşterilerimiz, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Dialog’a girişlerini ve bu kanallardan SMS şifre ile gerçekleştirilen işlemlerini SMS şifre yerine Halkbank Mobil Onay ile gerçekleştireceklerdir.
SMS Şifresi, SMS aracılığıyla Türkiye Halk Bankası A.Ş tarafından gönderildiği için, tamamen ücretsizdir.