Mobil Bankacılık

Halkbank Mobil Kişisel Güvenlik Ayarlarınız ile daha da güvenli!

Son yıllarda mobil uygulamaların kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte Mobil Bankacılık kanalı ile yapılan işlemlerin de kullanımında büyük bir artış görülmektedir. Bu sebeple Mobil cihazlar üzerinden sunulan bankacılık hizmetlerinin güvenliği çok daha önemli hale gelmiştir. Türkiye'de bu konuda teknolojiye yatırım yapan Halkbank, size güvenli teknolojiye dayanan Halkbank Mobil’i sunmaktadır. Halkbank Mobil, işlemlerinizi kolayca ve güvenli bir biçimde yapmanıza imkan tanımaktadır.

Bilgi güvenliğiniz açısından Bankamız adı ve logosu kullanılarak Bankamız tarafından gönderilmiş gibi gösterilen, dolandırıcılık amaçlı SMS, e-postalarda ve Bankamız adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında yer alan bağlantıları tıklamayınız.

Bankamıza ait sosyal medya hesapları için tıklayınız.

Halkbank; Mobil, uygulamaya giriş için, hiçbir zaman cep telefonuna ait marka ve model gibi bilgiler talep etmemektedir. Tüm bilgiler güvenli giriş ekranlarından yapılmaktadır. Pop up (anlık açılan pencere) olarak açılabilecek herhangi bir ekrana bilgi girişi yapmayınız.

Güvenliğiniz İçin

Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.

Bankamız kanalları aracılığıyla gerçekleştirilen tüm bankacılık işlemlerinin kaydı sistemlerimizde tutulmakta olup, bu kayıtlar müşteri bilgilerinin gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklanmaktadır.

Zaman Kontrolü Uygulaması

Halkbank Mobil’e girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmazsanız, güvenliğiniz için işlem yapmak istediğinizde otomatik olarak Dijital Parola giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar Dijital Parola’nızı veya ŞifreÇiz şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bir başkasının işlem yapmasını engellemiş olursunuz.

Güvenli Çıkış

İşlemlerinizi tamamladıktan sonra Anasayfa’da sol üstte yer alan Profil ikonuna tıklayarak erişebileceğiniz Çıkış butonu ile çıkış yapmanızı öneriyoruz.

Mobil Güvenli Kullanım Kılavuzu

  • İşlemlerinizi sona erdirdikten sonra mutlaka “Çıkış” butonunu kullanınız.
  • Mobil cihazınızda lisanssız ya da kaynağı belli olmayan programlar kullanmamaya özen gösteriniz.
  • Kullandığınız şifre ve Dijital Parola’nın basit ve tahmin edilebilir olmamasına özen gösteriniz. (Örneğin 123456, fb1907, ahmet01. Bu şifre ve parolaları kesinlikle kullanmayınız.)
  • Halkbank e-posta aracılığıyla kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi kesinlikle talep etmemektedir. Böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda, derhal Halkbank Dialog’u arayarak bilgi veriniz.
  • Mobil cihazınıza, lisanslı ve güncel bilinen firmalara ait Anti Virüs programı yükleyiniz.
  • Bankamız personeli dahil hiç kimseye şifrelerinizi hiçbir zaman söylemeyiniz ve kişisel bilgilerinizi üçüncü şahıslarla paylaşmayınız.
  • Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog şifrenizi ve Dijital Parola’nızı herhangi bir yere yazmayınız ya da kaydetmeyiniz.
  • Cep telefonunuzuz SIM kartı, bilginiz dışında bloke olursa derhal operatörünüz ve Halkbank Dialog ile iletişime geçiniz.
  • Mobil cihazınızda yüklü bulunan uygulamanın son güncel sürümünü kullandığınızı kontrol ediniz.
  • Size farklı kaynaklardan gönderilen bağlantılar ile Halkbank Mobil Uygulaması görüntüsü altında sahte uygulamaları yüklemeyiniz. Halkbank mobil uygulamalarını sadece yetkili uygulama marketlerinden yükleyebilirsiniz.